Gyermekkori alváshigénés tanácsok

- A gyermek szobája legyen csendes és sötét.
- Legyen egy esti „forgatókönyv”, amit pontosan nap, mint nap követünk.
- A reggeli ébresztés rendje is legyen rutinszerű.
- Tartsuk a gyermekszoba hőmérsékletét 20 fok körül.
- A környezeti zajokat, amennyire csak lehet minimalizáljuk.
- Finom zenével segíthetjük a kicsi elalvását.
- Gyermekünket sose fektessük le éhesen, ha éhes kaphat lefekvés előtt gyümölcsöt.
- Figyeljünk arra, hogy lefekvés előtt ne igyon túl sok folyadékot, mert akkor a teli hólyag ébresztési ingert jelenthet.
- A gyermekeknek meg kell tanulni a szüleik jelenléte nélkül elaludni.
- A fizikai terhelést kb. 1 órával a lefekvés előtt abba kell hagyni.
- Koffeines italokat (kóla, tea stb) órákkal a lefekvés előtt se adjunk a gyermeknek.
- Gyakran a recept nélkül kapható gyógyszerek befolyásolják az alvást. Olvassuk el alaposan a tájékoztatót.
- A délutáni alvást mindig kornak megfelelően alkalmazzuk. A túl sok nappali alvás hozzászoktatja a szervezetet a túl sok alvásmennyiséghez.

Vissza
www.alvasdiagnosztika.huwww.elektro-oxigen.hu